Assalamu'alaikum WBT

25 April 2011

bila rindu berbicara

salam'alaik...
bertemu lagi diruangan ini...

kepada bakal suamiku:
aku terlalu merinduimu..
siapa dirimu...
di mana dirimu...
aku hanya menanti di batasan waktu...
Bakal suamiku:
aku ingin berkongsi rahsia hati ini bersamamu
membesarkan keagungan ILAHI dengan mujahid dan mujahid kita kelak
bukan hanya angan biasa..
namun ku ingin merealitikannya...
Bakal suamiku...
aku ingin kau tahu..
aku bukan siapa2...cuma gadis biasa...
aku xjanji kan apa2
cukup diri ini ku serahkan untuk kau bimbing menuju cinta ALLAH..
Bakal suamiku..
aku ingin merasakan indahnya berkasih sayang di jalan ALLAH
justeru itu sebelum hubungan kita di isytihar HALAL,jangan pernah katakan sayang padaku
aku takut andai kerap ku mendengarnya kelak akan menjadi kebencianku
bakal suamiku...
berapa lamapun akanku tunggu dirimu menyuntingku menjadikan ku halal untuk dirimu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan