Assalamu'alaikum WBT

27 April 2013



assalamu'alaikumm..masyaallah..subahanallah...lama benar rasanya tidak meninggalkan jejak 
dalam laman maya yang tidak bersempadan ini. ok now and so on i'll use 'AKU'. erm..maybe better kot macam tu.sebab tidaklah rasa plastiknya.entahlah. bukan nak kata 'ANA' tu plastik. but in terms of myself, i think its better if i use 'AKU' or  something yang relatedlah kan.
 ^_____^

apa mimpi pagi2 buta wat post ni? aish...(buang tabiat ka apa budak ni)
dop eh....tapi semangat nak berblog tu melonjak2 sampai out of my control. WHY????
entah..maybe aku stress?? ( hello!! is STRESS wujud in my life) ==' before, dengan EGOnya aku kata TAK STRESS pun. but perhaps, suddenly i think AKU STRESS. tapi....( ego kah lagi tuh) ngeee :p.

sambung semula...tapi...stressku masih terkawal bah. ^_^ sebab aku tahu ini semua ujian dan tarbiah yang patut aku jalani dan hadapi sebagai seorang ABID ( hamba ALLAH)
sebenarnya aku ngantuk sangat2 coz esok akan memulakan gerak kerja menghantar surat cinta kepada mereka2 yang sepatutnya. insyaALLAH...doakan ya sahabat. ( adakah yang membaca ni?)haish. dah udah. stop.

acctually banyak sangat kerja..memang banyak. tapi...itu bukan alasan ok. kau dah pilih then kau mestilah selesaikan. cik Iman! sedar2. ( =_=') bukan kau jak yang banyak kerja tahu..ada banyak lagi orang yang berlambak2 kerja. jangan merungut ok?

buat yang terbaik! walaupun tidaklah besar mana sumbanganmu, yakinlah ALLAH melihat usaha yang kau buat bukan hasilnya. in my opinion, hasil itu = BONUS. perhaps. :)

ambo dah melencong p mana nih...hihihi..
hidup dengan kesedaran tentang kewujudan SANG PENCIPTA.

orite..mata dah nak terkatup. aish..speaking kl lagi..tapi tidak apa bah kan. this is me. cara aku menterjemahkan rasa.xsuka, p cari blog orang lain ya ;-)
insyaALLAH...tidak janji..but, now and so on, aku akan menulis. tekad. 
doakan. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan