Assalamu'alaikum WBT

07 Ogos 2011

sentuhan qaseh

"Iman! tunggu" aku berpaling.
"Aisyah rupanya..kenapa? macam ada masalah besar je Iman tengok". Aku membetulkan sedikit tudung yang terlurut ditiup angin petang.
"huh! penat Syah kejar Iman. Iman dari mana? satu library Syah pusing cari Iman. Rupanya Iman dah ade kat sini"
"hehe..maaflah, tadi Iman tak sempat bagitahu Syah yang Puan Rohana nak jumpa Iman berkenaan dengan kerja kursus Bahasa melayu group kita. maaf ye sahabat"
"hehehehehe..Syah xmarah pun. cuma risau je. yelah takut Iman kene culik ke ape." hampi tergelak aku mendengarnya.
"aish..ke situ pulak..sapelah nak culik Iman kat kampus ni, Syah.ade2 je lah syah ni. dah. jom balik. jap lagi nak maghrib dah. malam ni kan ada usrah."
" ha ar lah Iman. syah lupe. usrah...bahan xprepare lagi untuk adik2."

" dah, jom balik hostel" aku segera menariknya pulang...
 aku dan Syah beriringan berjalan menyusuri blok kediaman. tepatt pukul 7.15 kami bergerak ke musollah kediaman yang jaraknya hanya 100 meter dari kediaman kami.



bersambung~~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan